FANDOM

Dobee to boss, którego można spotkać na piętrach 1 i 2.

MechanikaEdytuj

Dobee to wielki latający wieloryb, który zawsze podąża w kierunku gracza. Ma bardzo dużą ilość punktów życia i początkujący gracze mogą mieć trudności z jego zabiciem. Atakuje poprzez losowe strzelanie niebieskimi orbami z otworu na głowie, plując dużą ilością czerwonych orbów z paszczy, a także okazjonalnie spawnując Mothy z otworu na głowie.

StrategieEdytuj

Walka z Dobee'm nie należy do najprzyjemniejszych. Ze względu na dużą ilość punktów życia i spawnowane Mothy walka z nim należy do jednej z najtrudniejszych.

Grając jako Gilead, Tank albo David Bowie trzeba ostrzeliwać bossa cały czas się poruszając i na bierząco eliminować Mothy. W gruncie rzeczy gracz jest najbezpieczniejszy, kiedy Dobee atakuje niebieskimi orbami - wtedy szanse na jego trafienie są wyjątkowo niskie. Kiedy jednak zaczyna atakować kulami z paszczy najlepiej jest podskoczyć, kiedy skieruje pysk w stronę gracza.

Najlepszym sposobem na wyeliminowanie Dobee'ego jest granie jako Gorton. Jego podstawowa broń może szybko pozbawić go całego zdrowia. Dy-no-mite ma większe trudności, ponieważ bomby, które wystrzeliwuje z granatnika odbijają się od bossa i mogą przypadkiem zranić jego. Jest to jednak najlepszy sposób na eliminację spawnowanych przez Dobee'ego Mothów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki